წერითი
შემაჯამებელი დავალების ანალიტიკური შეფასების რუბრიკა
შემაჯამებელი
დავალების სტანდარტთან შესაბამისობა
უცხ.ს.III.
11. მოსწავლეს შეუძლია წერილის მიწერა წარმოსახვითი ან რეალური ადრესატისთვის (უცხოელი
თანატოლისთვის, მეგობრისათვის).
უცხ.ს.III.14.
წერისას მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის სტრუქტურის დაცვა, ფლობს და ცდილობს გამოიყენოს
საბაზისო ენობრივი უნარ-ჩვევები.
კრიტერიუმები
|
1-2
|
3-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
მოსწავლე
იცავს კორესპონდენციის ფორმალურ მხარეს (მიმართვის და გამომშვიდობების ფორმულები,
თემა, თარიღი)
|
მოსწავლე
ვერ იცავს კორესპონდენციის ფორმალურ მხარეს.
|
მოსწავლეს
უჭირს კორესპონდენციის ფორმალური მხარის დაცვა.
|
მოსწავლე
ნაწილობრივ იცავს კორესპონდენციის ფორმალურ მხარეს.
|
მოსწავლე
უმეტესად იცავს კორესპონდენციის ფორმალურ მხარეს.
|
მოსწავლე
სრულყოფილად იცავს კორესპონდენციის ფორმალურ მხარეს.
|
სათანადოდ
იყენებს ახლად შესწავლილ სიტყვებსა და გამოთქმებს, გასაგებად და თანმიმდევრულად გადმოსცემს
აზრს.
|
მოსწავლე
ვერ იყენებს ახლად შესწავლილ სიტყვებსა და გამოთქმებს, ვერ გადმოსცემს აზრს.
|
მოსწავლეს
უჭირს ახლად შესწავლილი სიტყვების და გამოთქმების გამოყენება, აზრის გასაგებად და
თანმიმდევრულად გადმოცემა.
|
მოსწავლე
ნაწილობრივ იყენებს ახლად შესწავლილ სიტყვებსა და გამოთქმებს. გასაგებად და თანმიმდევრულად
გადმისცემს აზრს.
|
მოსწავლე
უმეტესად იყენებს ახლად შესწავლილ სიტყვებსა და გამოთქმებს. მკაფიოდ და გასაგებად
აყალიბებს აზრს.
|
მოსწავლე
ზედმიწევნით ზუსტად იყენებს ახლად შესწავლილ სიტყვებსა და გამოთქმებს. გასაგებად
აყალიბებს აზრს.
|
ამბების,
ფაქტების გადმოცემისას იყენებს შესაბამისი ზმნის ფორმებს, კონსტრუქციებს მომავალი
დროის გამოსახატავად.
|
მოსწავლე
ვერ გადმოსცემს ამბებს , ფაქტებს; შესაბამისად
ვერ იყენებს გრამატიკულ კონსტრუქციებს.
|
მოსწავლეს
უჭირს მომავალი დროის გამომხატველი ნასწავლი გრამატიკული კონსტრუქციების ფორმების
გამოყენება.
|
მოსწავლე
ნაწილობრივ იყენებს მომავალ დროის გამომხატველ ნასწავლ გრამატიკულ კონსტრუქციებს,
ფორმებს.
|
მოსწავლე
უმეტესად იყენებს მომავალი დროის გამომხატველ ნასწავლ გრამატიკულ კონსტრუქციებს.
|
მოსწავლე
სრულყოფილად იყენებს მომავალი დროის გამომხატველ ნასწავლ გრამატიკულ კონსტრუქციებს.
|
იცავს
პუნქტუაციისა და მართლწერის ნორმებს
|
მოსწავლე
ვერ იცავს პუნქტუაციისა და მართლწერის ნორმებს.
|
მოსწავლეს
უჭირს პუნქტუაციისა და მართლწერის ნორმების დაცვა.
|
მოსწავლე
ნაწილობრივ იცავს პუნქტუაციისა და მართლწერის ნორმებს.
|
მოსწავლე
უმეტესად იცავს პუნქტუაციისა და მართლწერის ნორმებს.
|
მოსწავლე
სრულყოფილად იცავს პუნქტუაციისა და მართლწერის ნორმებს.
|
Comments
Post a Comment