საგანი: ინგლისური ენა
სწავლების საფეხური/
კლასი: საბაზო 9
მოსწავლეთა
რაოდენობა: 3
თემა: Global warnings
მიზანი: მოსწავლეები
შეძლებენ ნაცნობ თემაზე საუბარს, გაიგებენ მოსმენილ ტექსტს, ამოიცნობენ უცნობი სიტყვების
/ გამოთქმების მნიშვნელობებს; მოიფიქრებენ, შეარჩევენ იდეებს წერის პროცესში.
N
|
აქტივობა
|
მეთოდი
|
კლასის ორგანიზების ფორმა
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო
|
თითოეული აქტივობის ბოლოს მისაღწევი შედეგი
|
1
|
მასწავლებელი სვამს კითხვებს მოსწავლეთა არსებული
ცოდნის გასააქტიურებლად:
1.What is “ global warming”?
2.How are we causing global warming?
3. How will global warming
influence our environment?
მასწავლებელი მოსწავლეთა პასუხებს წერს დაფაზე.
|
გონებრივი იერიში
|
საერთო საკლასო
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო (Top
score 3)
|
10 წუთი
|
მოსწავლეები გაიხსენებენ რა არის გლობალური დათბობა,
როგორ იწვევს ადამიანი თავისი საქმიანობით გლობალურ დათბობას და რა ზეგავლენას
მოახდენს გლობალური დათბობა ჩვენს გარემოზე.
|
2
|
მოსწავლეები ორჯერ მოისმენენ ტექსტს და ავსებენ
გამოტოვებულ ადგილებს. მასწავლებელი ამოწმებს რამდენად გაიგეს მოსწავლეებმა მოსმენილი
უცხო სიტყვების /გამოთქმების მნიშვნელობები.
|
ტექსტის მოსმენა
|
ინდივიდუალური
|
აუდიო მასალა, კალამი
|
10 წუთი
|
მოსწავლეები მოისმენენ და გაიგებენ ტექსტს ; ამოიცნობენ
უცნობი სიტყვების, გამოთქმების მნიშვნელობებს.
|
3
|
მასწავლებელი მოსწავლეებს აძლევს დავალებას: წარმოიდგინეთ
რომ გაცვიათ წარწერებიანი მაისური, რომლის საშუალებითაც ხალხს მოუწოდებთ დაიცვან
გარემო. ჯგუფში იმსჯელეთ, მოიფიქრეთ შესაბამისი ფრაზები და ჩამოწერეთ ფურცელზე.
მოსწავლეები ქაღალდზე ხატავენ მაისურს და წერენ თავიანთ იდეებს.
|
გონებრივი იერიში
|
ჯგუფური
|
ქაღალდი, ფერადი ფანქრები და ფურცლები, მაკრატელი,
წებო.
|
15 წუთი
|
მოსწავლეები მოიფიქრებენ, ჩამოწერენ იდეებს საწერ
თემატიკასთან დაკავშირებით.
|
4
|
სწავლის პროცესის შეფასება- თვითშეფასება. მოსწავლეები
ავსებენ თვითშეფასების სქემებს.
|
შეფასება-თვითშეფასება
|
ინდივიდუალური
|
შეფასების სქემები, კალამი
|
7 წუთი
|
მოსწავლეები შეაფასებენ სწავლის პროცესს, გააანალიზებენ
წარმატებისა და წარუმატებლობის მიზეზებს.
|
5
|
მასწავლებელი მოსწავლეებს აძლევს საშინაო დავალებას
დაწერონ ესე: “How to protect the environment”
|
ესეს დაწერა
|
ინდივიდუალური
|
რვეული, კალამი
|
3 წუთი
|
მოსწავლეები დაწერენ ესეს: “How
to protect the environment”
|
გაკვეთილის
ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
მიმართულება: მოსმენა
უცხ.ს.V.3. მოსწავლეს
შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას მოსასმენი ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის
ხელშესაწყობად და მოსმენის უნარის გასაუმჯობესებლად.
მიმართულება: წერა
უცხ.ს.V.14. მოსწავლე
ფლობს და იყენებს წერის ეფექტურ სტრატეგიებს წერის პროცესის ყველა ეტაპზე.
მიმართულება: ლაპარაკი
უცხ.ს.V.17. მოსწავლეს შეუძლია მისთვის
ნაცნობ თემაზე
ლაპარაკი.
შეფასების ტიპები
და მეთოდები: განმსაზღვრელი
შეფასება
გაკვეთილის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
1-2
|
3-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
მოსწავლე ტექსტის მოსმენისას ამოიცნობს გამოტოვებულ
ინფორმაციას, ამოიცნობს უცნობი სიტყვების / გამოთქმების მნიშვნელობებს.
|
მოსწავლე ტექსტში ვერ სვამს გამოტოვებულ სიტყვას,
ვერ ხვდება უცნობი სიტყვების / გამოთქმების მნიშვნელობებს.
|
მოსწავლეს უჭირს ტექსტში გამოტოვებული ადგილების
შევსება, ვერ გებულობს უცნობი სიტყვების მნიშვნელობებს.
|
მოსწავლე ტექსტში ნაწილობრივ ავსებს გამოტოვებულ
ადგილებს, სრულყოფილად ვერ გებულობს უცნობი სიტყვების მნიშვნელობებს.
|
მოსწავლე უმეტესად ავსებს ტექსტში გამოტოვებულ ადგილებს
და გებულობს უცნობი სიტყვების/ გამოთქმების მნიშვნელობებს.
|
მოსწავლე ზედმიწევნით ავსებს ტექსტში გამოტოვებულ
ადგილებს და სრულყოფილად ამოიცნობს უცნობი სიტყვების/ გამოთქმების მნიშვნელობებს.
|
წერის დროს ლოგიკურად აყალიბებს და ამთლიანებს იდეებს
|
მოსწავლე ვერ წერს, ვერ აყალიბებს იდეებს.
|
მოსწავლეს უჭირს იდეების ლოგიკურად ჩამოყალიბება
წერის დროს.
|
მოსწავლე ნაწილობრივ აყალიბებს იდეებს წერის პროცესში
|
მოსწავლე უმეტესად ლოგიკურად აყალიბებს იდეებს წერის
დროს.
|
მოსწავლე სრულყოფილად წერს, შეუძლია იდეების ლოგიკურად
ჩამოყალიბება და გამთლიანება.
|
საუბრისას იცავს აზრობრივ თანმიმდევრობას, მკაფიოდ
და გასაგებად აყალიბებს აზრს.
|
მოსწავლე ვერ საუბრობს, ვერ იცავს აზრობრივ თანმიმდევრობას.
|
მოსწავლეს უჭირს საუბარი, აზრის მკაფიოდ და გასაგებად
ჩამოყალიბება.
|
მოსწავლეს ნაწილობრივ უჭირს საუბრისას აზრობრივი თანმიმდევრობის დაცვა
და აზრის გასაგებად ჩამოყალიბება
|
მოსწავლე უმეტესად მკაფიოდ და გასაგებად საუბრობს,
იცავს აზრობრივ თანმიმდევრობას.
|
მოსწავლე სრულყოფილად საუბრობს. იცავს აზრობრივ
თანმიმდევრობას, მკაფიოდ და გასაგებად აყალიბებს აზრს.
|
თანამშრომლობს გუნდის წევრებთან, ისმენს სხვების
მოსაზრებებს, გამოთქვამს საკუთარს.
|
მოსწავლე ვერ თანამშრომლობს თანაგუნდელებთან.
|
მოსწავლეს უჭირს გუნდის წევრებთან თანამშრომლობა.
|
მოსწავლე თანამშრომლობს გუნდის წევრებთან, მაგრამ
უჭირს საკუთარი აზრის ჩამოყალიბება.
|
მოსწავლე თანამშრომლობს გუნდის წევრებთან, ისმენს
სხვების მოსაზრებებს, გამოთქვამს საკუთარს, მაგრამ აზრი სრულყოფილად ჩამოყალიბებული არ არის.
|
მოსწავლე აქტიურად თანამშრომლობს გუნდის წევრებთან,
ისმენს სხვების მოსაზრებებს და გამოთქვამს საკუთარს.
|
გაკვეთილის ბოლოს მოსწავლის თვითშეფასების
სქემა
რა იყო გაკვეთილზე შენთვის ყველაზე საინტერესო?
|
|
რა ისწავლე ამ გაკვეთილზე?
|
|
რა გააკეთე კარგად? რა იყო შენი წარმატების მიზეზი?
|
|
რა ვერ გააკეთე კარგად? რა იყო შენი წარუმატებლობის
მიზეზი?
|
|
რა გინდა შემდეგში უკეთ გააკეთო?
|
|
|
Comments
Post a Comment