საშინაო დავალების ანალიტიკური შეფასების
რუბრიკა
საშინაო დავალების სტანდარტთან შესაბამისობა
უცხ.დ.VI.13. მოსწავლეს
შეუძლია წერილობითი ტექსტის სტრუქტურის დაცვა, გამომუშავებული აქვს ელემენტარული ენობრივი
უნარ-ჩვევები და შეუძლია მათი გამოყენება.
კრიტერიუმები
|
1-2
|
3-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
მოსწავლე ტექსტში შეარჩევს სათანადო მიმართებით ნაცვალსახელს/ ზმნიზედას.
|
მოსწავლე ტექსტში ვერ არჩევს სათანადო ნაცვალსახელს /ზმნიზედას.
|
მოსწავლეს უჭირს ტექსტში სათანადო ნაცვალსახელის / ზმნიზედის შერჩევა
|
მოსწავლე ნაწილობრივ შეარჩევს ტექსტში სათანადო ნაცვალსახელს /ზმნიზედას.
|
მოსწავლე უმეტესად არჩევს ტექსტში სათანადო ნაცვალსახელს /ზმნიზედას.
|
მოსწავლე სრულყოფილად შეარჩევს ტექსტში სათანადო ნაცვალსახელს /ზმნიზედას.
|
იცავს ელემენტარულ სინტაქსურ მიმართებებს წინადადების წევრებს შორის;
ათანხმებს ზმნას და მიმართებით ნაცვალსახელს პირსა და რიცხვში.
|
მოსწავლე ვერ იცავს სინტაქსურ მიმართებებს წინადადების წევრებს შორის;
ვერ ათანხმებს ზმნას და მიმართებით ნაცვალსახელს პირსა და რიცხვში.
|
მოსწავლეს უჭირს სინტაქსური მიმართებების დაცვა წინადადების წევრებს
შორის; უჭირს ზმნისა და მიმართებითი ნაცვალსახელის პირსა და რიცხვში შეთანხმება.
|
მოსწავლე ნაწილობრივ იცავს სინტაქსურ მიმართებებს წინადადების წევრებს
შორის; ნაწილობრივ ათანხმებს ზმნასა და მიმართებით ნაცვალსახელს პირსა და რიცხვში.
|
მოსწავლე უმეტესად იცავს ელემენტარულ სინტაქსურ მიმართებებს წინადადების
წევრებს შორის. უმეტესად ათანხმებს ზმნას და მიმართებით ნაცვალსახელს პირსა და რიცხვში.
|
მოსწავლე სრულყოფილად იცავს სინტაქსურ მიმართებებს წინადადების წევრებს
შორის; ათანხმებს ზმნას და მიმართებით ნაცვალსახელს პირსა და რიცხვში.
|
იცავს სიტყვათა რიგს მტკიცებითი შინაარსის შემცველ წინადადებაში.
|
მოსწავლე ვერ იცავს სიტყვათა რიგს წინადადებაში.
|
მოსწავლეს უჭირს სიტყვათა რიგის დაცვა წინადადებაში
|
მოსწავლე ნაწილობრივ იცავს სიტყვათა რიგს წინადადებაში.
|
მოსწავლე უმეტესად იცავს სიტყვათა რიგს წინადადებაში.
|
მოსწავლე სრულყოფილად იცავს სიტყვათა რიგს წინადადებაში.
|
Comments
Post a Comment